Studiowanie

motherhouse
Enrico Yamaguchi doświadczyła prześladowania w szkole ze strony rówieśników.
„Zalogowałam się do wyszukiwarki Yahoo i wpisałam pytanie:
Jaki jest najuboższy kraj w Azji? I obejrzałam zdjęcia z Bangladesz.”

Zdecydowała się wtedy na studia w stolicy Bangladeszu Dace.
Obserwowała i rozmyślała, jak miejscowi znoszą strajki, powodzie,
epidemie i kryzys gospodarczy. Spisywała wszystko w notesie, razem
ze swoimi marzeniami i ambicjami założenia własnego biznesu.
Zainspirowana workiem na kawę, postanowiła projektować i produkować
w Bangladeszu torby, które sprzedawałaby w Tokio.

Jakość toreb zaskoczyła osoby, którym wydawało się,
że kiedy kupujesz coś z ubogiego kraju, to dostajesz w zamian
niską cenę i słaba jakość. Dzięki temu otworzono osiem sklepów
Motherhouse w Japonii i cztery na Tajwanie.

Doktryna Ateny,J.Gerzena & M.D’Antonio

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s