LonGplaY

zanurzenie3
Jeszcze raz przesłuchałem wszystkie płyty.
Na każdej z nich pomiędzy trzaskami,szumami i
hałasami ukrytych było kilka dźwięków niepasujących.
Tak jakby ktoś usiłował je schować i przysypać toną śmieci.
Gdzieś na granicy słyszalności, przytłumione, ledwo dostrzegalne.
Każdą odzyskaną sekwencję dźwięków odtwarzałem na gitarze i
nagrywałem na komputer, oznaczając numerem.
O czwartej rano skończyłem. Miałem do dyspozycji kilkanaście
pociętych i pourywanych fragmentów.
Jedyne co mogłem zrobić, to spróbować skleić je w całość.
I tak się stało.

Stroiciel,Tomasz Trojanowski

Skomentuj

