Powiązanie

powiązanie
Uczennice czwartej klasy szkoły podstawowej poproszono
o nauczenie młodszych koleżanek nowej gry. Niektórym
za trud edukacyjny przyrzeczono bilety do kina.
Okazało się, że znacznie lepiej spisały się dziewczynki,
którym nic nie obiecywano. Były bardziej zaangażowane i cierpliwsze.
Były też o wiele skuteczniejsze od koleżanek, które oczekiwały rekompensaty.
Dziewczynki oczekujące nagrody łatwiej się irytowały, strofowały uczennice,
które nie dość szybko przyswajały zasady gry.
Ich wyjaśnienia były niezbyt precyzyjne.
Proponowanie zapłaty za zrobienie czegoś oznacza, że
działanie samo jest pozbawione wszelkiej wartości.
A ponadto, jeśli zadanie nie zostanie wykonane,
nagroda automatycznie zamienia się w karę.

Moje dziecko doprowadza mnie do szału,Isabelle Filliozat

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s