Afirmacja mody

choroba serca1
Kiedy miałam czternaście lat,
zrobiłam baleriny z tenisówek i pokruszonych
bombek zdjętych z choinki.
Tenisówki obszyte ręcznie atłasową tasiemką
wyciągniętą z bukietu kwiatów i posmarowane
butaprenem i zanurzone w pyle bombek.
Po tym w ruch poszły prześcieradła i ręczniki frotte.
Chodziłam w bluzie z żółtych ręczników i
w czerwonych spodniach z ufarbowanego w garnku prześcieradła.
Koc zamieniłam w marynarkę.
Może sklepy świeciły pustkami,
ale ja chodziłam doskonale ubrana!
Stefano Dominella, prezes Alta Moda Alta Roma,
dwa dni po pokazie na Schodach Hiszpańskich powiedział:
„Słuchaj, masz swoje DNA, masz swój kod.
Rób dalej to, co robisz, i nie zmieniaj się.”

Życie to bajka,Ewa Minge

Skomentuj

