Musiał zapomnieć

akord
W tym wieku teoretycznie powinien służyć w wojsku…

Stwierdzono jednak, że się nie nadaje, i dostał odroczenie.
Jeśli przybierze na wadze, to niewykluczone, że troszczący się o
interesy Francji minister zawaha się i nie odzieje w mundur młodzieńca,
który potrafi ubrać we francuskie mundury kobiety całego świata.
„Po śmierci Christiana Diora, czułem pustkę, taką samą, jakiej
doświadczyłem po pierwszej kolekcji.
To nie była pustka strachu, lecz nicości.
Doznałem pewnego rodzaju obawy, myśląc, że nie ma już nikogo,
kto by mi powiedział: to jest dobre, a to jest złe.
Po raz pierwszy zrozumiałem znaczenie estetyki.”
Żeby żyć musiał znów nauczyć się marzyć.
Osiem lat wcześniej napisał:
Musisz być bogaty
Musisz być światowcem, by kobiety
Które wybierzesz na ofiary
Miały mnóstwo klejnotów.
Pieniądz jest potrzebą miłości
Twoje kochanki będą fortunami
Biedacy nie dostarczą ci przyjemności.

Yves Saint Laurent,Laurence Benaïm

Skomentuj

