Bez wyróżnienia

schronienie
Żadna emocja nie jest czysta ani niezmienna
zarówno ilościowo, jak i jakościowo.
Chcemy i jednocześnie nie chcemy,
kochamy i nie kochamy, jesteśmy odważni i brak nam odwagi.
Hamlet chce pomścić ojca, z drugiej strony nie chce zabić stryja.
Podobnie z Brutusem, który walczy ze sobą, gdy ma zabić Juliusza Cezara.
W Jagonie trzeba szukać miłości do Otella,
bowiem nienawiść jest również miłością.
Stopniowo w aktorstwie dochodzimy do metody Dżokera, w której
aktorzy grali kolejno wszystkich bohaterów, obalając własność prywatną, czyli zawłaszczenie postaci przez aktorów!

Gry dla aktorów i nieaktorów,Augusto Boal

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s