Wstaję zanim wstanie Słońce

gora-i-dol
Kiedy wyprzedzam Słońce

mam czas na podziękowanie, że żyję…m.m.

Byłem wykładowcą matematyki z dorobkiem około
trzydziestu naukowych książek.
W wieku trzydziestu siedmiu lat poważnie zachorowałem.
Lekarze uznali, że moja choroba jest niemożliwa do wyleczenia
metodami farmakologicznymi. Wtedy powiedziano mi o TAI_CHI.
Pan Yuan miał wtedy ponad sześćdziesiąt lat.
Kiedy porównałem zdrowie i kondycję Yuana z moją …
W 1972 roku mój pierwszy amerykański uczeń zarekomendował mnie
na Wydziale Muzyki i Sztuki Livingstone College na Uniwersytecie Rutgers.
Tai-chi chuan jest jedyną formą ćwiczeń, gdzie nie należy … używać siły!
Na przykład pozycja LU, czyli ZAWINIĘCIĘ uczy, żeby pod wpływem nacisku
przeciwnika nie stawiać oporu ani uciekać. Bo przyjęta POZYCJA
pozwala mu zarówno wycofać się, jak i atakować.
Wszyscy wiedzą, że to YANG pośród YIN!

Droga TAI_CHI,Jou Tsung Hwa

Skomentuj

