Prawie

karmienie
Wszystko się zmienia
Zmienia się to co powierzchowne/Zmienia się też to co głębokie
Zmienia się sposób myślenia/Zmienia się wszystko na tym świecie
Zmienia się z latami klimat/Zmienia pasterz swoje stado
I to tak jak wszystko się zmienia/Że ja się zmieniłam nie jest niczym dziwnym
Zmienia najdoskonalszy brylant/Z ręki do ręki swój blask
Zmienia się gniazdo ptaka/Zmienia się to co czuje kochanek
Zmienia kierunek wędrowca/Chociaż to sprawia mu krzywdę
I to tak jak wszystko się zmienia/Że ja się zmieniłam nie jest niczym dziwnym
Zmienia się wszystko się zmienia/Zmienia się wszystko się zmienia
Zmienia się wszystko się zmienia/Zmienia się wszystko się zmienia
Zmienia się Słońce w swoim biegu/Kiedy noc zaistnieje
Zmienia się roślina i ubiera się/W zieleń na wiosnę
Zmienia się sierść dzikiego zwierza/Zmienia się włos starca
I to tak jak wszystko się zmienia/Że ja się zmieniłam nie jest niczym dziwnym
Ale nie zmienia się moja miłość/Nawet, gdy daleko się znajduję
Ani wspomnienie ani ból/Z mojej wsi i moich ludzi
To co zmieniło się wczoraj/Będzie musiało zmienić się jutro
Tak jak ja się zmieniam/W tej odległej ziemi
Zmienia się wszystko się zmienia/Zmienia się wszystko się zmienia
Zmienia się wszystko się zmienia/Zmienia się wszystko się zmienia
Ale nie zmienia się moja miłość…

Mercedes Sosa

Skomentuj

