Poprawka do konstytucji

niedostepna
Kiedy angielski perfumiarz Eugene Rimmel
stworzył w połowie XIX wieku pierwsze produkowane
na skalę masową perfumy, wynalazł przy okazji różne
sposoby promowania ich przez zapachowe almanachy i wentylatory.
Wykupił zapachowe reklamy w londyńskich programach teatralnych.
Rodacy odsuwali programy sprzed nosów.
Aromatyczne świadectwa OBRZYDLIWEGO KOMERCJALIZMU
uznano za natarczywe, prostackie i irytujące.

W dzisiejszych czasach Calvin Trillin twierdzi nawet, że:
obudziły się dawne pytania, czy sygnatariusze Konstytucji Stanów Zjednoczonych mogli przewidzieć, że wolność słowa zapisana w pierwszej poprawce obejmie kiedyś swoim zasięgiem prawo do nasycania przestrzeni aromatami!?

Co wnosi nos,Avery Gilbert

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s