Murzasichle

pro_pozycja1
Lekarze mówili: będzie jak roślina!!!
W siódmym miesiącu ciąży odkleiło się łożysko.
Dostał dwa punkty w skali Apgar.
Płonkowie mieszkają w Murzasichlu.
Łukasz jest zegarmistrzem, właścicielem
najstarszego w Krakowie zakładu zegarmistrzowskiego.
Małgorzata jest nauczycielką plastyki.
Psycholog z Poradni warszawskiej zdiagnozowała autyzm.
Psycholog w Kamieńcu uznała go za umiarkowanie upośledzonego.
…………………………………………………….
W Krakowie po raz pierwszy zobaczyłem windę.
Długo analizowałem,w jaki sposób działa.
Próbowałem zbudować z klocków lego.

Mieliśmy kilka magnetofonów w domu. Odkręcałem śrubki i przyglądałem się,
jak działa mechanizm. Gdy po raz pierwszy usłyszałem Beethovena, to cały w środku drżałem. Zasypiałem i budziłem się ze słuchawkami.
Rodzice zapisali mnie na zajęcia komputerowe.
Niebawem naprawiałem zepsute komputery w okolicy.

………………………………………….
Grzegorz w finale zagrał sonatę KSIĘŻYCOWĄ.
Słuchało go blisko pięćset osób w sali
im. Lutosławskiego i bili brawo przez kilka minut.

Polska odwraca oczy,Justyna Kopińska

Skomentuj

