Historia ze sceny na Piętrze

rozdroża
Andrzej Borowski
stwierdził, że mój repertuar nadaje się
na imprezy estradowe. Romuald Grząślewicz zaoferował mi
rolę dziadka. Miałem wtedy 25 lat!
Michał Grudziński nie szczędził mi rad.
Pasjonowała mnie piosenka aktorska.
Romuald G, zaprosił na jedną z imprez Kalinę Jędrusik. Ona uważała, że powinienem brać udział w Przeglądzie piosenki Aktorskiej we Wrocławiu. Dzięki niej zostałem pierwszym nie-aktorem którego dopuszczono do festiwalu!
I dostałem tam wyróżnienie i nagrodę programu III Polskiego Radia.

Poznański prestiż,Elżbieta Podolska

Skomentuj

