Same oszczędności

wielkie serce.jpg
Najgorsze, co kiedykolwiek robiłem,
to zastanawianie się nad tym,
które zdjęcia zostawić.
Traciłem czas dwukrotnie.
Raz, kiedy długo myślałem, a po raz drugi,
kiedy zajmowałem się edycją ogromnej ilości zdjęć.
Życie nauczyło mnie, że jeśli zastanawiam się czy zostawić zdjęcie,
oznacza to, że nie jest spektakularne i należy je usunąć.
Najszybsza edycja zdjęć to w ogóle nie robić zdjęcia.
Człowiek zaoszczędzi jeszcze więcej!

podpatrzone u Josef Cvrček

Skomentuj

