Nie ocenia się ludzi

relacje
po grubości portfela, ale po tym, co robią dla innych!

Tak mówi Nestor Piotr Voelkel.
Spotkałem się z Piotrem Juniorem w szkole i myślę, że wszystko zrozumiał.
Jestem wdzięczny Nestorowi za GOLEMA Davida Cernego!
Dziękuję Concordia Design za inspirację i wkurzenie.
Dopiero teraz rozumiem, że tak nie miałem:
„Mogłem podglądać szewca, stolarza. Po drodze był kowal,
rymarz, stolarz produkujący trumny i bryczki. Często bywałem u krawca.
NABRAŁEM PEWNOŚCI ŻE WSZYSTKO MOŻNA ZROBIĆ !
Nowy Bałtyk pokazuje, kim chcemy być!
Praktycznie cała powierzchnia jest już wynajęta.
Ten gmach i sąsiedztwo Concordii oraz podwórko PRZYSTAŃ,
zmieni wszystko w tętniące energią i pasją miejsce…”
Prezes Wielkopolskiego Towarzystwa Zachęty Sztuk pięknych

Skomentuj

